Հայաստանի Հանրապետության մետալուրգիան

  • Գնահատե՛ք ﬔտալուրգիական համալիրի դերը և տեղը ՀՀ տնտեսության ﬔջ:

Մետալուրգիան Հայաստանի Հանրապետության արդյունաբերթյան հնագույն և առաջատար ճյուղերից է: Հին Հայաստանը հարակից երկրների հետ ﬕասին եղել է ﬔտաղաձուլական համաշխարհային կենտրոն ներից ﬔկը:

  • Ի՞նչ ենթաճյուղերից է բաղկացած ՀՀ ﬔտալուրգիական արդյունաբերությունը:

Պղնձի, ոսկու, մոլբիդների և բազմամետաղների ճուղերից  Читать «Հայաստանի Հանրապետության մետալուրգիան» далее

Урок 11

Тема урока: Деепричастие .

Деепричастный оборот

Читаем и обсуждаем басни Эзопа

Кем был Эзоп?

Басни Эзопа

Домашнее задание

1.Перепишите предложения, вставляя пропущенные буквы и расставляя знаки препинания.

1. Ничего не понимая, Сергей вглядывался в бледную полоску света, идущую от лестницы. (Воробьёв К.) Читать «Урок 11» далее

Վերլուծություն

1) Ես(ենթակա) թերթում եմ(պարզ ստորոգյալ) 2)ուղեգրությունների(հատկացուցիչ) իմ(հատկացուցիչ) տետրը(ուղիղ խնդիր) և նրա(հատկացուցիչ) էջերի(հատկացուցիչ) արանքում(տեղի պարագա) գտնում եմ(պարզ ստորոգյալ) սուսամբարի(հատկացուցիչ) երկու(որոշիչ) տերև(ուղիղ խնդիր)՝ չոր ու գորշ(որոշիչ), ինչպես հանգած մոխիր(որոշիչ)։ 3)Կռանում եմ(պարզ ստորոգյալ) թղթի(հատկացուցիչ) վրա(տեղի պարագա), 5)ռունգերս(ենթակա) լայնանում են(պարզ ստորոգյալ) սուսամբարի(հատկացուցիչ) հոտից(ներգործող անուղղակի խնդիր), 6)ու դողալով(որոշիչ) թերթում եմ(պարզ ստորոգյալ) տետրը(ուղիղ խնդիր)… 6)Հետո(ժամանակի պարագա) պատից(ներգործող անուղղակի խնդիր) վերցնում եմ(պարզ ստորոգյալ) ծամի(որոշիչ) նման(որոշիչ) պիրկ(որոշիչ) մտրակը(ուղիղ խնդիր)։ Читать «Վերլուծություն» далее

Շարահյուսորեն վերլուծություն

1) Կաքավաբերդի(հատկացուցիչ) գլխին(տեղի պարագա) տարին բոլոր(ժամանակի, չափ քանակի պարագա) ամպ(ենթակա) է նստում(պարզ ստորոգյալ), 2) բերդի(հատկացուցիչ) ատամնաձև(որոշիչ) պարիսպները(ենթակա) կորչում են(պարզ ստորոգյալ) սպիտակ(որոշիչ) ամպերի մեջ(տեղի պարագա), միայն(սահմանափակման անուղղակի խնդիր) սևին(հանգման անուղղակի խնդիր) են անում(պարզ ստորոգյալ) բարձր(որոշիչ) բուրգերը(ենթակա)։